måndag, maj 31, 2010

Snart hemma

Pa onsdag kommer jag hem. Men jag ar osaker pa betalning.. Neil heter Hassel i efternamn, det uttalas likadant som ordet hassle, vilket betyder strul/krangel. Jag overvagde faktiskt att ringa honom pga av den orsaken, sa jag ringde honom allra sist av olika farklippargang. Faktum ar att hans efternamn stammer in pa hans personlighet, det ar mycket strul. Jag kanner darfor att jag inte kan slappna av med betalningen forrns jag har pengarna i hand.

Imorrn kommer jag fa reda pa om jag far pengarna eller inte. Far jag dem inte sa vet jag faktiskt inte om jag nagonsin kommer att se roken av dem..

Hall tummarna for att jag far pengarna, be om ni tror pa Gud. Det skulle kannas forjakligt att jobba en hel manad och bli blast.

Vi hors

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Kommentar