fredag, maj 28, 2010

Nyheter

Har klippt far hela dagen idag. Inte bara denna dag, utan manga dagar nu. Idag hade vi talgiga far som vi kampade mycket med. Med talgiga menar jag att de nastan ar kladdiga, och det ar valdigt kravande att komma igenom ullen, man skar dem latt av den orsaken. I slutet av dagen var jag sa otroligt trott, och det ar inte den enda dagen..

Jag har dock blivit hardad. Jag klippte far over en vecka i streck, det har jag aldrig gjort forut. Sen fick jag en dag ledig eftersom vi hade strul med fordonet. Jag lar mig mycket, men denna farklipparsasong borjar lida mot sitt slut for mig. Jag har sagt att jag kommer resa hem, och har bokat biljetter hem den 2 juni. Det ar definitivt ratt beslut. Pa en manad har jag lart mig det jag kande att jag ville lara mig. Men jag vill hem, jag langtar hem. Jag vill vara tillsammans med Laila, jag vill traffa familj och vanner, jag vill sjosatta min bat och segla ute pa malaren!

Jag maste saga att farklippare ar nagot av det mest harda man overhuvudtaget kan jobba med.. Forsta gangen jag sag tva farklippare hos Jacke sa tankte jag att det ar det tuffaste jag nagonsin sett, och jag hade ratt.

Vi ses i Sverige snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar